Molecular Terminal Valence Sloughing System (MTVSS)

Molecular Terminal Valence Sloughing System (MTVSS):

Ben je vaak moe en lusteloos? Heb je geen zin om dingen te doen?
Heb je last van (pijn)klachten die maar niet over lijken te gaan?
Dan kan dat betekenen dat je immuunsysteem niet optimaal werkt.

MTVSS is het lichaamsproces om je immuunsysteem te activeren, te herstellen en op te bouwen.
Dit lichaamsproces ontspant heel diep en het creëert een gevoel van ruimte in het lichaam waardoor er ruimte ontstaat voor het lichaam over te gaan tot zelfgenezing.

Als gevolg daarvan kunnen pijnklachten afnemen en soms zelfs helemaal verdwijnen, de energie neemt toe en je gaat beter luisteren naar de signalen van je lichaam en als vanzelf ga je beter voor je lichaam zorgen.

MTVSS verandert allerlei dingen in het lichaam waarvan je denkt dat het niet mogelijk is.

Het werkt o.a. heel goed:

            - Bij sportblessures            - Problemen met je Skelet
            - Stofwisselingsproblemen           - Verstoringen in het lymfesysteem
            - Overbelasting             - Spijsverteringsklachten                                               - Hernia                 - Verstoorde Hormoonhuishouding.                                                          - Ademhalingssysteem            - Allergieën
            - Huiduitslag of ongemakken van de  huid  - Gewrichtspijnen en Reuma

MTVSS is heel goed toepasbaar voor mensen met een lage weerstand, chronische ziekte
of mensen die net ziek zijn geweest.

Dit proces kan je op het gehele lichaam toepassen of alleen op de gewrichten of organen.